Avalanche Gun/AR10 Grenade Launcher
Scott leads the crew as they build a massive avalanche-triggering gun with two interchangeable barrels for .50 caliber and 20mm bullets. A woman orders an AR-10 with a grenade launcher to take back to her pistol league.