Nock Gun/Reptile Rifle
A Navy veteran commissions a Nock gun, and a Florida alligator hunter orders a rifle powerful enough to take down his quarry. Later, Rich and Kurt meet with a weapons designer to purchase an arsenal of custom, indestructible ARs.