Sturgis S&W/1898 Krag-Jorgensen
The crew customizes an 1898 Krag-Jorgensen rifle. Rich's brother wants a Smith and Wesson 686 Plus for the Sturgis motorcycle rally. Kurt and Rich butt heads over Kurt's desire to leave for engraving school comes.