Wyatt Earp Buntline Special/S&W Pitch
An old timer is looking to get a replica made of a Buntline Special, the same gun used by Wyatt Earp. Then Rich and Renee head off to the Smith and Wesson corporate headquarters to make the biggest deal in Gunsmoke history.