Kraljevska kruna boksa!
Tijekom posjete Louisvilleu Scooby Doo i banda završavaju na otvaranju muzeja boksa koji vodi boksačia Laila Ali. No muzej napada strašan robot kojemu je jedini cilj uništavanje. Može li se banda sukobiti s metalnom napasti i spasiti muzej?