Internet u ukletoj kući na brdu!
Shaggy i Scooby nalaze se s Lizom Koshy u ukletoj vili gdje su tema kratkih Internet videa, ali i meta napada strašnog duha. Srećom je ovdje i ostatak bande koji se odmah baca na rješavanje misterija! Hoće li uspjeti? Stisni LIKE da saznaš!