Izgubljena obuća prašumske rijeke!
Scooby Doo i banda izgubljeni su u džunglama Amazone s komičarem i glumcem Jasonom Sudeikisom u potrazi za prvim visokim tenisicama na svijetu. No sve ih vreba grozno zmijoliko čudovište koje ih želi spriječiti u njihovoj potrazi.