Legenda o zlatnom mikrofonu!
Banda i Joseph "Run" Simmons, poznatiji kao Reverend Run iz Run DMC-a, zajedno istražuju misterij o duhu slavnog glazbenika iz 1930-ih koji opsjeda hip-hop centar za mlade u Harlemu.