Grozomoran remake Jekylla i Hydea!
Scooby i banda nalaze se na setu sa slavnom pjevačicom i glumicom Sandy Duncan jer snimaju remake filma o Jekyllu i Hydeu. Sve se čini dobrim, a onda se povijest počne ponavljati kad čudovišni Hyde pokuša sabotirati snimanje filma.