Posljednji zatvorenik!
Scooby Doo i banda istražuju misterij duha u ukletom zatvoru, napuštenom preko 100 godina gdje nailaze na Morgana Freemana koji snima dokumentarac. Freemanova dokumentarna naracija obilježava epizodu dok banda pokušava razriješiti misterij.