Tisuću ukletih glasova!
Po dolasku u kuću slavnog glasovnog glumca Franka Welkera Daphne i ostali upadaju u misterij s nekoliko raznih čudovišta i glumaca. Osim Franka, tu su Grey DeLisle-Griffin, Matthew Lillard i Kate Micucci koji snimaju epizodu hit crtića.