Scooby Doo i planinska Cool škola!
Scooby Doo i banda stižu u Cool školu koju vodi slavni glumac Billy Dee Williams. Došli su naučiti biti cool, no u tome ih ometa čudovišni pterodaktil kojemu moraju stati na kraj prije nego što situacija preraste iz cool u otrcanu.