Čudovišta iz Filmosvijeta!
Banda pomaže Carol Burnett testirati njezin Filmosvijet, program virtualne stvarnosti. Iako je uzbudljivo biti u nekim najslavnijim filmovima svih vremena, banda ubrzo otkriva da je još uzbudljivije kad te kroz te filmove ganjaju čudovišta.