Boyd i Sara putuju dublje u šumu nego što je Boyd ikada otišao, susrećući se s novim i zastrašujućim misterijama. Jimovo povjerenje u radiotoranj počinje slabiti. Donna se raspadne zbog neočekivane tragedije. Kenny i Kristi podijele trenutak.