Boyd crpi snagu iz neočekivanog izvora. Jimov radiotoranj izazove posljedice koje ga potresu do srži. Rupa koju je Tabitha kopala vodi je nekamo – i nekome – koga nije očekivala. I sve će se promijeniti.