Nakon još jedne smrti Boyd preispituje svoju odluku da ode. Kenny se pojavi i prihvaća svoju novu ulogu. Jim okupi grad oko svoje ideje o izgradnji radijskog tornja. Fatima nagovara Ellisa da se iskupi ocu prije nego što bude prekasno.