U Kolonijskoj kući Tabitha i Julie bore se sa svojom novom košmarnom stvarnošću. U šumi, Jim, Boyd i Kristi muče se da zaliječe Ethanove ozljede. Tragedija pogađa iz neočekivanog izvora dok se nova prijetnja javlja među stanovnicima grada.