Boydov plan da krene u šumu izaziva Kennyjevu neočekivanu reakciju. Jade traži Jimovu pomoć u eksperimentu dok Tabitha dolazi do jezivog otkrića koje je šalje na jedinstven put u potrazi za odgovorima.