Julie pronalazi utjehu u svojim novim prijateljima dok se Jim i Tabitha nose sa svojim posrnulim brakom. Ethan odlazi u šumu s Victorom dok otac Khatri potiče Boyda da prihvati svoju ulogu vođe. Sara dobiva još jednu užasavajuću naredbu.