Jim, Tabitha i Ethan počinju postavljati pitanja o tome gdje su u nadi da će ih to odvesti kući. Ellis i Fatima pokazuju Julie svjetliju stranu života u gradu. Jade se trudi shvatiti njihovu situaciju dok Boyd traži savjet.