Obiteljsko putovanje obitelji Matthews doživljava užasan preokret kada skrenu u mali pastoralni grad iz kojeg ne mogu otići. Kada se njihov obiteljski kamper pokvari, šerif Boyd Stevens i drugi stanovnici požure ih spasiti prije nego što sunce zađe.