Otac Khatri govori Boydu zašto vjeruje da bi Sara mogla biti korisna. Jim i Tabitha nalaze utjehu jedno u drugome. Kolonijska kuća slavi godišnjicu Fatimina dolaska zabavom koja pođe po zlu.