Kad sazna za Yasminin i Jackien put u Berlin, Harper pokušava dobiti pozivnicu, ne samo iz poslovnih razloga. Aurore dobiva ponudu za položaj u vladi i nudi zbunjenom Gusu mjesto u svojem timu.