Zlatna groznica u Klondikeu
Na svome epskom putovanju od San Francisca do zlatnih polja u Klondikeu 1898. Jack London udružio se sa Sloperom i psom Buckom, a proganjao ih je Soapy Smith. London i Smith sudjeluju u utrci psećih zaprega, a London pobijedi.