Podijeljena obitelj
Obitelj se raspada kad majka sazna da je njezin "savršeni sin“ sudjelovao u grupnom silovanju cijeloga fakultetskog bratstva, koje je završilo smrću djevojke, a njezin je muž odvjetnik pomogao da se to zataška.