Opasna ljubav: Priča o Carolyn Warmus
Učitelj Michael Carlin ima aferu s mnogo mlađom kolegicom Carolyn Warmus. Kada mu ženu ubiju, policija posumnja na njega zbog klimava alibija, a dokazi ne ukazuju ni na koga drugog.