Pustinja
Kada je Hana Sikorova, gradonačelnica sela na sjeveru Bohemije, ustala protiv velikog ugljenokopskog koncerna koji je ponudio seljanima veliku naknadu u zamjenu da napuste svoje kuće, njezina 14-godišnja kći Misha nestane...