Policija se vrati u Pustinu da zatvori slučaj i naizgled ima sve potrebne dokaze. Međutim, Karel je uvjeren da nemaju pravo i odluči da mora preuzeti sve u svoje ruke ako želi da pravda bude ispunjena.