Izbavi ih od zla: Napad na bolnicu Alta View
Drama snimljena prema incidentu u bolnici Alta View u Uti, gdje je naoružani Richard Worthington 18 sati držao taoce u rodilištu. Htio je ubiti dr. Garricka koji mu je, po Worthingtonovim riječima, uništio život steriliziravši mu suprugu.