Zora
U bliskoj budućnosti kobna pošast hara Amerikom, a jedino je rješenje represivne vlade stavljanje žrtava u karantenu. Skupina pobunjenika usuđuje se izazvati sustav, a dvoje mladih ljubavnika nalazi nadu u svijetu beznađa.