Anđeli u Americi
Pogledajte uvis! Pogledajte uvis! Pripremite put... Glasnik dolazi! Oskarovci Al Pacino, Meryl Streep i Emma Thompson predvode zvjezdanu glumačku postavu u monumentalnome filmskom postignuću u kojem se isprepleću fantastika i stvarnost.