Louis napusti hospitaliziranog Priora. Joe i Roy povjeravaju se jedan drugome uz piće. Prior čuje glasove iz bolničkog kreveta, dok Louis traži prostitutku, a Joe u pijanom stanju prizna nešto svojoj majci.