Dok Louis zavodi Joea, Priora budi zbunjeni anđeo. Royevo se zdravlje pogorša, a Harperine halucinacije prekine stvarni život. Prior kaže Belize za svoju božansku misiju, a Hannah pokuša pomoći Harper.