Louis dogovori sastanak s Priorom. Joe posjeti Roya u bolnici i dobije nepoželjan očinski blagoslov. Prior odvuče Belize u sudnicu na neočekivani sastanak sa službenikom i poslije se sprijatelji s Hannom.