Ispovijesti iz Beverly Hillsa
Blazirana madam Jacqueline namami lijepu djevojku u svijet skupe prostitucije. Dok Liz polako postaje slavna među otmjenim klijentima, upoznaje lepezu najrazličitijih karaktera.