Stuart: Život natraške
Upoznajte Stuarta Shortera. Voli alkohol i heroin. Uživa u boli. Beskućnik je, ima halucinacije, opsjednut je noževima, psihotični je bivši zatvorenik. Njegova je životna priča neodoljiva.