Prebrojavanje
Kevin Spacey predvodi vrhunsku glumačku postavu u zabavnom filmu koji zadire iza naslovnica kako bi otkrio ljudsku dramu iza najkontroverznijih predsjedničkih izbora u povijesti Sjedinjenih Američkih Država.