Harper, Eric i Rishi udružuju se da bi ponudili svoju malu globalnu silu suparničkim bankama. Dok se Yasmin priprema za prvi susret s klijentom u novoj ulozi, zaokuplja je hitni problem u Pierpointu. Gus izvlači priliku za Lea.