Harperina odluka da ganja Blooma zbog Felima otkriva veće probleme. Yasmin se natječe za uzbudljivu novu priliku dok se iznenada pojavljuje njezin otuđeni otac Charles, a Robert prebacuje zanimanje za Nicole na novu razinu.