Dok se nosi s posljedicama zbog Felima, Eric si uzima vremena da razmisli o idućem potezu, što ga poslije dovodi do leta za New York. Dok nastavlja ubirati plodove dovođenja Blooma kao klijenta, Harper se počinje zbližavati s Dannyjem.