Harper više ne može raditi od kuće pa se vraća u užurbanu atmosferu u Pierpointu. Dok direktive novog vodstva iz SAD-a guraju ured na rub, Robert pokušava uhvatiti klijenta, a Yasmin nailazi na otpor novog kandidata.