Domorodac
Moderna reinterpretacija romana Richarda Wrighta. DOMORODAC prati Biggera Thomasa, Afroamerikanca koji prihvati raditi za utjecajnu obitelj u Chicagu.
Moderna reinterpretacija romana Richarda Wrighta iz 1940., DOMORODAC, prati Biggera Thomasa, mladog Afroamerikanca koji prihvati raditi za vrlo utjecajnu obitelj u Chicagu – a ta će odluka imati tragične i nepredvidive posljedice.