Bernard i Doris
Priča o poznim godinama duhanske milijarderke Doris Duke (Susan Sarandon) i njezinu odnosu s njezinim homoseksualnim batlerom (Ralph Fiennes) kojemu je ostavila cjelokupno svoje nasljedstvo.