Potvrda
Godine 1991. nominacija za američki Vrhovni sud suca Clarencea Thomasa (Wendell Pierce) dovedena je u pitanje kada bivša kolegica, Anita Hill (Kerry Washington), posvjedoči da ju je seksualno napastovao.