Grimmjow forces Orihime to heal Ichigo. He wants to settle things with Ichigo while he's in his best condition. Ulquiorra stops Ichigo's healing and demands that Grimmjow hand Orihime over to him. Grimmjow refuses and attacks Ulquiorra.