Rangiku saves a young soul, Shota, from being attacked by a Mock Arrancar. Believing this to be Aizen's doing, Hitsugaya decides to hold off on Shota's soul burial to further investigate the situation. Meanwhile, the Mock Arrancar seems to be multiplying.