Chad survives the fierce attacks of Privaron Espada Gantenbainne with the power of his right arm, Brazo Derecho Del Gigante. Since he entered Hueco Mundo, Chad senses that his powers are closer to that of a Hollow's instead of a Soul Reaper or a Quincy.