Grimmjow, the only survivor of the Arrancars' battle with the Soul Reapers, returns with Tosen to Sosuke Aizen's palace, Las Noches, in Hueco Mundo. While Aizen understands Grimmjow's disobedience, Tosen decides that he should be punished for his actions.