Uryu is attacked by a Menos Grande and is saved by his father, Ryuken, who tells Uryu he can help him regain his powers but only under Ryuken's conditions. Meanwhile, Kon is in Ichigo's body and is in trouble because he is being chased by Grand Fisher.