Arrancars invade the World of the Living. Yammy, Luppi, Grimmjow and Wonderweiss are confronted by Hitsugaya's advance troops and Ichigo. Ichigo fights Grimmjow using his Bankai. Luppi, the newest Espada Number Six, unleashes his eight tentacles.